close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חמש אפליקציות מומלצות לרכב

מערכת שורשכא אב, תשעה06/08/2015

לראות מהירות בלי להוריד מבט מהכביש, לדעת אם שתיתם יותר מכמות האלכוהול המותרת ומוטב שלא תנהגו, בעזרת אפליקציות לסמארטפון. סקירה של כמה אפליקציות שישדרגו לכם את הכביש

תגיות:
חדירת הסמארטפונים לחיים שלנו היא מהירה וטוטאלית, הסמארטפון מכניס לנו את הטכנולוגיה ממש לקצות האצבעות וזה כל כך ממכר ונכנס לשגרת החיים עד שרק המחשבה להיות בלעדיו, אפילו לרגע, מבהילה קצת. זו לא רק האפשרות להיות זמין בכל מקום, או הרשתות החברתיות, או המצלמה, זה יותר מזה – אלה האפליקציות שמזמן כבר שיפרו את החיים ועושות אותם קצת נוחים ויעילים יותר. כיום ישנו מגוון אדיר של אפליקציות סלולאריות ייעודיות לנהג שהופכות את נסיעה לחלקה יותר, ואפילו משפרות את היכולות שלנו כנהגים ומסייעות בהפעלת שיקול דעת. שנאמר - סעו לשלום, האפליקציה בפנים.

מהירות על שמשת הרכב
יש אומנם אפליקציות יעילות ממנה, אבל האפליקציה הזו היא בהחלט המגניבה יותר מבין כל יתר ה- HUDNavier .(heads up display) משתמשת בסמארטפון והמסך שלו כמקרן, על ידי הנחתו על לוח המחוונים, בינתיים בשעות החשיכה בלבד, כשהמסך פונה לכיוון השמשה, ומשקף את תצוגת המסך על שמשת הרכב. בניגוד לאפליקציה אחרות, אפליקציה זו מאפשרת לבחור אלו נתונים נרצה לראות על השמשה, מהירות או אפילו את מפת הניווט הרצויה.

הורדה: אייפון, אנדרואיד

תן לוויז לשאול אנשים במקומך
למרות שהיא מוכרת, אי אפשר לכתוב כתבה כזו מבלי להזכיר בכמה מילים את הwaze, גאווה ישראלית שלקחה את הרשת החברתית היישר אל מושב הנהג. תוכנת הניווט הטובה ביותר, ובוודאי הפופולארית, בשוק, תואמת את כל פלטפורמות המובייל ומאפשרת לנהגים לתקשר ביניהם, לעדכן על תקלות בנתיב הנסיעה וכמובן, (אחרת מה הטעם?!) ליידע על שוטרים בדרך.

הורדה: אייפון, אנדרואיד

הבודקת התורנית
אלכוהול הוא האויב הגדול של הנהג, את זאת כולם יודעים, אולם למרות כל הקמפיינים להעלאת המודעות, מסתבר שאנחנו צריכים תזכורות. עם SoberApp אנחנו נהנים מתזכורת אחראית ונהיגה בטוחה. האפליקציה הזו אומנם לא כוללת בדיקת ינשוף, אבל היא מחשבת, לפי הנתונים המוזנים, האם כמות האלכוהול ששתית מותרת על פי חוק ואתה כשיר לנהיגה או האם יש לחכות עוד עד להתפוגגות השפעת האלכוהול. למעשה אפליקציה זו נועדה לסייע לך לבחון בשיקול דעת מושכל אם מותר או אסור לך לנהוג.

לאחר התקנה פשוטה בה יש למלא פרטים כמו: מין, גיל ומשקל, האפליקציה תסונכרן עם מיקום הטלפון ותדע מהי כמות האלכוהול המותרת לשתייה ונהיגה במדינה. כל שנותר הוא לרשום איזה משקאות שתינו וכמה מכל אחד, והיא תאשר אם השפעת האלכוהול התפוגגה או תעדכן כמה זמן נותר עד שהיא תפוג.

הורדה: אנדרואיד

איפה לתדלק, ובזול
אתר פול טנק קיים כבר לא מעט שנים, הוא מאפשר השוואה בין תחנות הדלק השונות ומציאת התחנה הקרובה והזולה ביותר בנתיב הנסיעה המתוכנן. אך למרבה המזל ב- FullTank חשבו גם על הנהג שברכב ופיחתו אפליקציה תואמת לסלולארי שכוללת את כל מה שאפשר לבצע באתר.

הורדה: אייפון, אנדרואיד

לרגעים שצריך
אפליקציה לא פחות חשובה היא אפליקציית ביטוח ישיר, האחראית על נושא הביטוח וספקי השרות בדרכים ומאפשרת עוגני ביטחון במצבים בלתי צפויים – חלילה בזמן תאונה, אבל גם כאשר יש צורך בחילוץ או תיקון דרכים וכדומה. היא כוללת הזמנת ביטוח חובה, ביטוח חובה משולב עם צד ג' או מקיף בהנחה ייעודית למובייל. גישה מהירה לספקי שירות, דוגמת גרר וכדומה ויצירת קשר מהירה עם הצ'אט של ביטוח ישיר ומוקדי השירות, מסוג האפליקציות שכדאי שיהיה כמו שנהוג לומר "על כל מקרה".

הורדה: אייפון, אנדרואיד

מישהו (משהו) לנהוג איתו
השוק מציע עוד הרבה אפליקציות, כאלה שמאפשרות תקשורת עם מערכות המחשב של הרכב, כאלה שמאפשרות פתיחת שערים באמצעות הסלולאר, תשלום על חניה ואף כאלה המתריעות על סכנות. אז לפני שאתם נכנסים לרכב בפעם הבאה, תציצו בחנות האפליקציות – סביר להניח שתוכלו למצוא שם משהו שיקל עליכם בדיוק לפני הנסיעה המתוכננת הבאה. באמת שלמדנו להעריך את הסמארטפון ביומיום, אבל ביננו - יש מקרים שאפליקציות עוזרות לנו להעריך אותו אפילו יותר. בסך הכל, כל אחד צריך מישהו שינהג איתו.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה